Tekst łatwy do czytania (ETR)
Urząd Miejski w Miejskiej Górce
Urząd Miejski w Miejskiej Górce w skrócie Urząd Miejski znajduje się przy ulicy Rynek 33 w Miejskiej Górce. W Urzędzie pracuje burmistrz i urzędnicy.
Do budynku można wejść od ulicy Rynek 33. To główne wejście do Urzędu.

Burmistrz Miejskiej Górki
Burmistrzem Miejskiej Górki jest Karol Skrzypczak.
Burmistrz to osoba, która rządzi gminą.
Burmistrzowi w pracy pomagają sekretarz, skarbnik oraz wielu pracowników.

Czym zajmuje się Urząd?
- Urząd wykonuje różne zadania.
- W Urzędzie między innymi:
- zgłosisz prowadzenie własnej firmy,
- wyrobisz dowód osobisty,
- zgłosisz urodzenie dziecka.
- otrzymasz akt zgonu czy akt urodzenia.
- zapłacisz podatki.
- w urzędzie możesz też się zameldować lub wziąć ślub cywilny.
- Urząd dba, żeby miasto i wsie mogły się rozwijać.
- Urząd zajmuje się budżetem gminy, ustalaniem jakie będą podatki, drogami, chodnikami, ścieżkami.
- To tutaj dostaniesz pozwolenie między innymi na wycięcie drzewa.
- Dzięki Urzędowi powstają nowe budynki.
- Urząd robi remonty, buduje i naprawia drogi gminne, zajmuje się ochroną środowiska.
- Urząd prowadzi różne sprawy z zakresu wojska.
Budynek Urzędu Miejskiego w Miejskiej Górce
Przed budynkiem, od ul. Plac 700-lecia, jest jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Jak trafić do sekretariatu?
Krok 1.
Wejdź do Urzędu głównym wejściem od strony Rynku. Aby wejść na korytarz musisz pokonać trzy stopnie.
Gdy wejdziesz zobaczysz schody.

Jak trafić do sekretariatu?
Krok 2.
Wejdź po schodach na górę.

Jak trafić do sekretariatu?
Krok 3.
Przejdź do końca korytarza.

Jak trafić do sekretariatu?
Krok 4.
Gdy spojrzysz w prawo zobaczysz drzwi do sekretariatu.

Kontakt z pracownikami Urzędu
Urząd czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
Żeby załatwić sprawy w Urzędzie osoby z niepełnosprawnościami mogą:
- napisać pismo i wysłać je na adres:
Urząd Miejski w Miejskiej Górce
ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka - przynieść pismo do sekretariatu Urzędu.
Sekretariat to biuro.
Możesz w nim zostawić pisma i inne dokumenty.
Pismo zostaną później przekazane urzędnikowi.

- wrzucić pismo do skrzynki pocztowej.
Skrzynka powieszona jest obok wejścia głównego do Urzędu.

- napisać wiadomość i wysłać na adres e-mailowy:
urzad@miejska-gorka.pl

- zadzwonić pod numer: 65 54 74 507
- przyjść do Urzędu i spotkać się z pracownikiem
w godzinach od 7.30 do 15.30.



